fredag 12 november 2010

Weekend update!

Tjena!

Idag har jag gjort linetest på piloten till mitt projekt Stenis och Huggis, här kommer några teckningar ur den, de är inte rentecknade ännu. Jag låter dem tala för sig själva! Om Ni tittar efter så kan Ni se lite anteckningar och streck som jag använder mig av för att underlätta arbetet.










Det som kommer härnäst i projektet är att fixa till det som inte blev så bra och sedan göra nytt linetest och sedan se om det är dags att renteckna. Förutom detta linetest har jag även gjort en animatic på pilotens vinjett.

Ha det gôtt!

3 kommentarer:

  1. Ser shysst ut.
    Du har möjligtvis inte linetestfilmen att lägga ut? Jag har möjligvis en kommentar om bollkastandet men vill gärna se det rörligt först.
    Ha det gott,
    -David

    SvaraRadera
  2. ps. Efter att man loggat in med openid eller annat för att kommentera så måste man dessutom skriva in ett kontrollord. Irriterande med både hängslor och livrem...

    SvaraRadera
  3. Tack för omdömet, jag väntar med att lägga ut linetesten eftersom den inte är top-notch, jag såg att jag behövde fixa till några grejjer först.

    P-G

    SvaraRadera